Przygotowaliśmy specjalne narzędzie służące do rozwiązywania problemów powstałych po zainstalowaniu aktualizacji systemów Windows opublikowanych w sierpniu 2016, umożliwiające prawidłowe działanie programu DiagnoScope Specjalista.

Sposób postępowania:

  1. Pobierz narzędzie (plik wykonywalny DiagnoScope_ConvertLic.exe, suma kontrolna MD5: 79d52cdf5701d49b4e6dc284406c67c3) i zapisz je na komputerze, na którym zainstalowany jest program DiagnoScope.
  2. Jeżeli program DiagnoScope uruchamia się normalnie, tj. aktualizacje nie zostały jeszcze zainstalowane, albo zostały odinstalowane w ramach tymczasowego rozwiązania problemu, przejdź do punktu 5.
  3. Jeżeli masz możliwość wykonania połączenia telefonicznego z serwisem DiagNova Technologies, przejdź do punktu 5.
  4. Odinstaluj tymczasowo aktualizacje Windows powodujące problemy.
  5. Uruchom pobrane narzędzie i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Przy uruchamianiu narzędzia może pojawić się okienko z prośbą o zgodę na wprowadzanie zmian w komputerze — aby kontynuować, musisz wyrazić zgodę.
  6. Jeżeli konwersja licencji przebiegła pomyślnie, możesz ponowić instalację wszystkich aktualizacji Windows (wyszukać dostępne aktualizacje i ewentualnie przywrócić ukryte aktualizacje, jeśli zostały ukryte w celu zabezpieczenia przed ponowną automatyczną instalacją).

W przypadku wystąpienia problemów lub pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym serwisem.